Egy a tucatból

IMDB Top 250 - lezárás

2023. április 03. 09:59 - Kergeboci

Elérkeztünk végre ide. 3 év, 5 hónap és 10 napja kezdtem el a projektet. Remek élményekkel gazdagodtam, de hát efelől kétségeim sem voltak.

Az utolsó 1,5 éves hajrában 21 filmet pótoltam, 7,6-os, az eddigiekhez képest megnövekedett átlaggal. Mondjuk az utolsó három film, az nem is pótlás, hanem kedvenc újrázásról szólt.

Hogy egy helyről is elérhető legyen, tavaly ez így nézett ki, tavaly előtt pedig ez volt az átlag.

Összesen a 250 filmből, 82-nek álltam neki, ebből 81-et be is fejeztem. A kiszemelt 50 filmhez képest nagyszerűen túl teljesítettem. Sok hiányosságom pótolva lett és sok olyan filmet sikerült megnéznem, melynek magamtól nem ugrottam volna neki, és milyen rosszul tettem volna.

Talán a legjobb rész az alsó harmad volt, ott voltak a legnagyobb meglepetések. A középső harmad talán a legnagyobb pótlásokról szólt, a felső harmad pedig a kettő keveréke.

81 filmmel számolva az átlag 7,36. A 81 filmből csak 13 olyan volt, melyet régebben már láttam már, és újra néztem. Ebből 7nél javítottam is, a korábbi pontozásomon.

Kicsit sajnálom is, hogy vége, nagyot lendített a filmnézési szokásomon ez a projekt. De hát még van egy hatalmas lemaradásom ami a 80 darabos wishlistemet illeti, hatalmas lyukak vannak bizonyos rendezők és színészek terén is, úgyhogy még sok-sok régi elmaradás lesz a következő évtizedben pótolva.

Értékelem: Mentett (backup) IMDb Top 250 listám

IMDb Top 250 (frissül)

Műfaja: imdb, top, 250, top250

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr3718092864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása