Egy a tucatból

IMDb Top 250 - második év

2021. október 31. 18:41 - Kergeboci

A második év

2 év és 7 napja kezdtem el ezt a felzárkózást, köszönhetően a Nyilvános vetítés podcastnek. Sokkal sokkal lassabban haladok, mint az terveztem, de ezt már az előző évben is kifejtettem.

A következő a 38. csoportköröm lesz, ami azt jelenti hogy csak 16 kör ment le 372 nap alatt. Ez 6 körrel kevesebb mint az első év. Most jön a 61-től 65-ig szakasz, szóval már lassan a célvonalban vagyok, igaz, elkezdtem közbe egy másik bepótlást, a watchlist lefogyasztását is.

Úgy érzem, elég vegyes kört zártam. Voltak kifejezett csalódások, volt egy film, amit abba is kellett hagynom, mert értékelhetetlen volt számomra, de voltak olyan pótlások is, melyeket nagyon gyorsan a szívembe tudtam zárni.

Tehát 24 filmet (12-vel kevesebbet mint tavaly) néztem meg a listáról. Az átlag ebben az évben 7,4, mely úgy látszik az én átlagos filmértékelésem, mert tavaly is majdnem ennyi volt. Talán, kicsit túlságosan is szőrös szívű lettem ezzel a szakasszal, de mondjuk az elvárások is nagyobbak voltak. Ellenben, került olyan a listámra, melyet meg nem néztem volna korábban, de az előző tapasztalatoknak hála, bátran vetettem bele magam. És nagyon erős élménnyel gazdagodtam, mint az arab, mint a török, mind az indiai filmek terén. De volt nagyon kellemes élményem nyugati és keleti filmek/rajzfilmekkel is. Szóval ismételten csak pozitívan tudok hozzá állni, és nagyon örülök, hogy neki kezdtem.

A következő csoportkörökkel közeledek oda, ahol már az általam már korábban látott filmek lesznek többségben, de pont a következőnél jön egy olyan mese, melyet újra ismételni akarok. Szóval nem lesz unalmas ezek után sem. Jöhet a következő lezáró szakasz!

Értékelem: Mentett (backup) IMDb Top 250 listám

IMDb Top 250 (frissül)

Műfaja: imdb, top, 250, top250

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr1016741192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása