Egy a tucatból

IMDb Top 250 - első év

2020. október 25. 18:08 - Kergeboci

Az első év

1 év és 1 napja kezdtem el ezt a felzárkózást, köszönhetően a Nyilvános vetítés podcastnek. Ugye a terv, hogy 5-ösével haladva, minimum egy filmet megnézek, teljesen szubjektív kiválasztással, lehetőleg olyanra koncentrálva, amit még nem, vagy nagyon nagyon régen láttam. Ez ugye minimum 50 filmet jelenet. De hol is tartok jelenleg?

A mai nappal elkezdtem a 22. csoportkört. Azaz 1 év után jutottam el a 250-es listának a 141-145-ig tartó szakaszába. Ez azt jelenti, hogy másfél csoport múlva leszek még csak a felénél. Elég lassú tempó. Viszont, már most megnéztem 36 ! db filmet, azaz 150%-os teljesítést végeztem. Ez átlagosan havi 3 film. Ebből 1 db film volt, amire kényszerítenem kellett magam, mert az a csapat kör csak frissen látott filmekből, egy darab kizárásból, és ebből az egy darab indiai filmből állt. Ez nem más, mint az Ifjú lázadók, amit azóta is bátran  merek minden indiai filmmel ismerkedő számára ajánlani (és ami kedvéért a következő választásom egy török film lesz, amire szintén nem jutott volna sor ezelőtt).

Ugyan a 36 film általam kapott pont átlaga csak 7,2-re jön ki, bőven volt itt azért olyan film, ami életre szóló élményt adott. Nem is akarok kiemelni semmit, a 6 kevésbé jó filmből sem volt talán egy sem, amit megbántam volna, hogy megnéztem. Annál több meglepetés, és jóval több jó élmény az, amit a felzárkózás által nyertem.

És bár közelítek az első fele felé a listának, még bőven akad olyan, amihez nem volt még sosem szerencsém. Ráadásul ez az év elégé cudarra sikeredett, így a fesztivál és mozi szezon lényegében elmaradt. Ez a tény, és ez a lista viszont segített abban, hogy elővegyek olyan filmeket is függetlenül a listától, amikre már rég óta fájt a fogam (még ha nem is mindig sikerült ez túl jól).

Bizakodva várom a következő évet.

Értékelem: Mentett (backup) IMDb Top 250 listám

IMDb Top 250 (frissül)

Műfaja: imdb, top, 250, top250

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr5016257506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása