Egy a tucatból

A Star Is Born

2019. február 12. 12:48 - Kergeboci

Csillag születik

Mivel nekem kimaradt a 37-es eredeti, és az utána készült összes remake is, így csak a trailerekből és a leírásokból, tudtam táplálkozni, egy előzetes elvárást felépíteni magamban. Én abban a hitben éltem, hogy egy mostanában ezerszer látott felemelkedés-bukás-újraegyesülés történetet kapok, szerelmetes köntösben.
Tévedtem.

Bár egy kicsit leegyszerűsített ok-okozati cselekményre épülő film, ahol a szereplők legtöbb döntése megkérdőjelezhető, a nézése során, ez fel sem fog merülni. A démonjaikkal küzdő szereplők tragikus sorsa, most is, mind mindig, felkelti a néző érdeklődését, és egy ilyen tálalásban, a legtöbbünket oda is szegezi a monitorhoz (függetlenűl attól ki milyen döntéssel ért vagy nem ért egyet, tudja megérteni, vagy áll értetlenül előtte.. végül is ez az, ami hagyja a nézőket a film megnézése után is tovább gondolni, elemezni, megvitatni a láttotakat)

Sokkal többet nyújtott a film annál, mint amire számítottam. És ebből nem zökkentett ki sem a főszereplőnő játéka (nem voltam régebben kibékülve Lady Gagával, de itt most nagyon sokat tett a mérleg pozitív oldalára), sem a néhol egyszerűbb zenék (aminek nagy része remélem, főleg a pop-os részek körül, direkt volt olyan-amilyen). Viszont kaptunk egy zseniális Bradly Coopert (mind a színészi, mind a rendezés oldaláról), hatásos kamera kezelést, jó vágást, és sokszor igen csak igényesen és erőteljesen megrendezett jelenetet. Itt szavak nélkül is beszélnek a képek. A garázs jelenetet sosem felejtem.

Értékelem: 8

Csillag születik (2018) on IMDb

Műfaja: zenés, dráma, romantikus

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr1614622286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása