Egy a tucatból

Luther: The Fallen Sun

2023. november 08. 17:30 - Kergeboci

Luther: A lemenő nap

Nemrég végeztem a Cyberpunk 2077 - Phantom Liberty kiegészítővel, és egy jó nagy adag Idris Elba hiány maradt az életemben. Úgyhogy pont kapóra jött, hogy ezt a filmet annak ellenére nem láttam, hogy magát a Luther sorozatot, kifejezetten szerettem.

Szerencsére az adagomat megkaptam, köszönöm. Minden más meg, mehh. A sorozatot szerintem nem kell ismerni a filmhez, megálldogál a saját lábán. De erősen javallott, mert őszintén, ez itt nem add annál többet, mint hogy lássuk ezt a karaktert újra.

A film minden jelenete össze lett lopva máshonnan, a történetet is láthattuk már jobban bemutatva egyéb helyeken. Nem mondanám rossznak, inkább csak feleslegesnek. Hajlamos túlzásokba esni, mind történet, mind megvalósítás tekintetében. Van egyfajta olcsóság érzete. Kicsit, gagyi.

De a Lutheres sötét, depresszív, mégis tökös, adrenalin lázban égő hangulat működik itt is, a színészeket jó volt nézni, és volt egy két érdekesebb, látványosabb vagy éppen megrázóbb jelenete is (konkrétan, maga a script, az kifejezetten betegre sikerült!).

Minden máson pedig túl tudtam lendülni.

Értékelem: 6

Luther: The Fallen Sun (2023) on IMDb

Műfaja: krimi, dráma, misztikus

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr8018254229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása