Egy a tucatból

The Little Mermaid

2023. június 19. 09:50 - Kergeboci

A kis hableány

Na, hát eljött ez a nap is. Kicsit tartottam tőle, de a gyerekkorom nosztalgiája nem hagyott nyugodni, muszáj volt megnéznem.

A bőrszín kérdésről nem nyitnék vitát, elég sokat volt terítéken a téma. Ami engem zavart, az a karakterek és jellemfejlődés hiánya. Értem én, hogy gyerek mese, de azért minimum egy Oroszlán király szintet elvártam volna.

Mindegy, a látvány világ bőven kárpotólt mindezekért. Rengetek minden történik a képernyőn, minden jelenet dinamikus, és ami a legfontosabb, színes. Remek látvány, remek hangulat. Zene és ének van, olyan amilyen. Egy felszínes de kedves kis szerethető mesének, teljesen jó volt.

Mármint az eredeti. Mert az élőszereplős remake-től én távol tartom magam. Köszönöm, de nem érdekel.

Viszont ez a kis múlt idézés remek volt. Szerintem, minimális emlékeim alapján, ez volt az első mozi élményem 5-7 évesen. Nem szó szerinti mozi (az talán a Jurassic Park volt), ezt a helyi iskola tornatermében vetítették. Szalagról, vászonra. Akkoriban úgy rémlik még csak fekete-fehér TV-nk volt otthon, pici mini kis képernyővel, úgyhogy engem azonnal lenyűgözött a hatalmas vászon, a szemkápráztató színek, és a mozgás. Főleg a cápás menekülés.

Ez a gyermeki lelkesedés ma is kitartott a mese végéig.

Értékelem: 6

The Little Mermaid (1989) on IMDb

Műfaja: animáció, kaland, családi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr1518149210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása