Egy a tucatból

Sonic the Hedgehog

2022. április 12. 09:06 - Kergeboci

Sonic, a sündisznó

Tényleg semmit sem vártam.

Annál is kevesebbet adott. Egy Cartoon network mesében jobban kidolgozott karakterek és motivációk vannak.

Jó, nem én vagyok a célközönség, ezt megadom. De azért legalább valami vicces kis hülyeséget vártam volna. De számomra inkább volt idegesítő. Jim Carrey-t kivéve. Ő röhejes volt. De legalább szórakoztató módon, teljes beleéléssel.

A film nézésén még az alkoholos befolyásoltság sem segített, pedig pont emiatt raktam be, hogy most úgyis mindegy mi megy. Mégsem. Annyira generic volt, teljesen ötlettelen, hogy rossz volt nézni. De hát a pénz beszél, már jön a 3. rész is. Nem leszek a filmhez gonosz, gondolom gyerekfilmként egy 5-6 pontosra lehet értékelni. Számomra olyan 3 körül billegett, szóval átlagolok.

Értékelem: 4

Sonic the Hedgehog (2020) on IMDb

Műfaja: animációs, akció, kaland

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr5317805953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása