Egy a tucatból

Free Guy

2021. december 17. 21:55 - Kergeboci

Ha megnézted a trailert, pontosan tudod hogy mit fogsz kapni. Én is azért ültem be elé, mert éppen erre volt szükségem. Egy laza, vicces, szerethető kis naiv alkotásra, mely kikapcsol egy röpke időre. És ezt meg is kaptam.

Túl sokat tényleg nem lehet elmondani. Ryan Reynolds a szokásos karakterét hozza, és én még továbbra sem unom, Jodie Commer tekintete és mosolya még mindig meg tud bűvölni engem.

Nem vagyok streamer követő, de a kikacsintásokkal így is tisztában voltam, bár sajnos azon kívül túl sok utalást, játék paródiát azért nem tartalmazz a film, ebből a szemszögből kicsit többet vártam. De az ami van, az bőven megállja a helyét a történetben.

Van pár cameo, köztük a legjobb mikor az a pajzs előkerül, ott jól esően felnevettem. És, nagyjából ennyi. Jól szórakoztam.

Értékelem: 6

Free Guy (2021) on IMDb

Műfaja: akció, kaland, vígjáték

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr8516786822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása