Egy a tucatból

Captain Marvel

2019. november 17. 08:54 - Kergeboci

Marvel Kapitány

Tényleg nem a Scorsese vs. Marvel-botrányt” miatt vettem elő, eskü. Csak van egy hétvége, hogy itthon vagyok, ráérek, így hát pótlom a Végjátékot, és azt a talán hozzá tartozó mellék filmeket, amik egy hajszálnyira talán még érdekelnek is (talán egy kicsi katasztrófa turizmus okán is).

Nos, ezt a filmet pont annyira lehet komolyan venni, mint egy No Doubt nótára levezényelt bunyót. De legalább pont annyira szórakoztató. Legalábbis én tök jól elvoltam, egy kis délelőtti semminek bőven jó. Brie Larsonnal engem amúgy is bármikor el lehet szórakoztatni ;)

Kiszámítható, mégis jól elhelyezett csavar, szokásos gagyi pózerkedés és lezárás, észrevehető feminizmus jegyek, tök jó '90es évekbeli zenék, szórakoztató hangulat. A 2 óra gyorsan letelt, akkor is, ha semmi maradandót nem adott. Moziban valószínűleg jobban fájt volna.

Értékelem: 6

Marvel Kapitány (2019) on IMDb

Műfaja: akció, kaland, scifi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr2015309614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása