Egy a tucatból

IMDb Top 250

2019. október 24. 10:20 - Kergeboci

Bár az elmúlt hónapban rengetek filmet sikerült megnéznem, ezek nagy része külső "kényszer" hatására történtek meg. Rengetek film van a watchlist-emen, még több begyűjtve és megnézetlenül különféle adathordózókon. Én mégis csak nehezen tudom rászánni magam a megnézésükre.

Így hát két jó szokásomhoz nyúltam. Az egyik, hogy kis lépésekben, mindig csak egy apró részt teljesítve haladjak a cél beteljesítése ügyében, a másik pedig a cél megtalálása, azaz az ötlet lopás :ironia:. Elkezdtem hallgatni egy számomra új (közben meg 2012-ben indult) podcastet, a Nyilvános vetítést, akik egy amúgy elégé triviális mégis tök jó ötlettel álltak elő, elkezdik az IMDb Top 250-es listának a feldolgozását. Kinek nem jutott még eszébe? Igen ám, én is vettem innen már ötleteket, de 250 filmet, biztos hogy nem fog végignézni az ember. De 50-et? Máris jobban hangzik. Tehát a srácok vették a listát, felosztották 5-ösével (legutolsó 5 film, előtte 5 film.. azelőtti 5 film .. ), és ezekből a csoportokból, hétről hétre kiválasztottak egy darabot, ami valami ok folyamán, mindhármuk érdeklődését kiváltotta. Megtetszett, elloptam.

Szóval kezdődhet a Top 250-es felzárkóztatásom. Mondjuk az sem tántorít el tőle, hogy az első 20-ból csak 1 filmet nem láttam, és hogy az utolsó 10-ben 4 számomra érdekes is található. Szóval még egy kicsit csalok is. Illetve nem, mert a minimumból nem adok, tehát ötösével egy filmet minimum megnézek. Viszont ha érdekel több is, miért ne pótolnám őket is. Igazából az első két csoportban jól is jön ki, mert egy-egy komoly alkotás elé/közé, bekerülhet egy kicsit könnyedebb stílusú film is.

A Top 250 egyik hátránya, hogy percenként tud változni. Ezért a listát (én is) kimentettem, és ezt tartom irány adónak. Majd még fel is töltöm, valószínűleg a lementett vázlatos formájában, de ki tudja, lehet csapok neki valami google táblázat szerűséget is, ha nagyon unatkozok.

Azt kicsit sajnálom, hogy a legtöbb várakozó filmem nincs fent ezen a listán, így a tényleges lemaradásomat nem számolom ezzel fel, de ki tudja, hátha megjön közben a kedvem, egy-két ott pihenő alkotásra is.

Értékelem: Mentett (backup) IMDb Top 250 listám

IMDb Top 250 (frissül)

Műfaja: imdb, top, 250, top250

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr7715258912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása