Egy a tucatból

World War Z

2024. szeptember 04. 11:30 - Kergeboci

Z világháború

Mielőtt elkezdődne a filmdömbinges szeptemberem, és mielőtt kikerülne a SkyShowTime-ról a film, gondoltam könnyed kikapcsolódom egyet. Amúgy is, úgy emlékeztem, hogy ez a film nekem tetszett. Aztán ránéztem az IMDB-re, és rájöttem, hogy mégsem.

Kíváncsi lettem, mi húzott ennyire fel.

Nos, kellemesen meglepődtem, mert nem találtam okát. Vagy félrekattintás vagy valami idegbaj eredménye lehetett, vagy csak jól öregedett a film.

A bénácska CGI-on és a folytatást/spin-off-ot sejtető (és azóta se kapott) végét leszámítva, teljesen rendben volt. Sőt, a CGI is, bár látványosan műanyag volt, messze nem volt annyira zavaró, mint mondjuk a Préda animált állatai. Legalábbis, ez a "vízfolyam" szerű tömegzombi bemutatás, elégé ötletes és egyedi volt.

Ahogy az is, hogy végre egy zombi fim, ahol voltak gondolkodó szereplők. Jó, azt megtanultuk, hogy asszony kezébe telefont, civil kezébe fegyvert nem adunk, de ezt mondjuk ezt eddig is sejtettük.

Viszont a katonák katonaként működtek, és a film nem állt le esélyt adni nekik arra, hogy elkezdjenek drámázni és plot hole-okat lyukasztani.

Tetszett.

Pörgős akció film, ami képes még egy hatalmas reptéren vagy nagyvároson belül is klausztrofób maradni, úgyhogy nem csak úgy elvoltam vele, de kifejezetten élveztem.

Lendítek is azon a bizonyos IMDB pontozáson.

Értékelem: 7

World War Z (2013) on IMDb

Műfaja: akció, kaland, horror, sci-fi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr4418484515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása