Egy a tucatból

Le deuxième acte

2024. szeptember 11. 15:28 - Kergeboci

A második felvonás

Hát, kezdésnek bevállaltam. Igazából két dolog győzött meg: Léa Seydoux és a meta jelleg.

Film egy filmforgatásról amiben olyan filmet forgatnak, amiben filmet forgatnak. Meta szint dömping, a 4. fal minden percben ledől. A probléma, inkább csak ott van, hogy az egész forgatókönyv, 3 darab nagy veszekedésről szól, nagyon, nagyon elnyújtva.

Amolyan, franciás humorral.

Úgyhogy nekem inkább volt kínos, sem mint vicces. Megvoltak a pillanatai, csak sajnos azt is elrontotta az a lassú felvezetés, ahol már percekre előre tudod, hogy most az lesz a poén hogy.. és az lett.

Én ezen nem tudok röhögni (ellenben a közönséggel, akik a világ legviccesebb filmjén ültek velem ellentétben).

A kritikus mondanivalóját érteni véltem, a színészek amúgy jól hozták a szerepüket, és még a beszélgetések között is volt egy két meglepőbb, jobban sikerült.

De ezt nem nekem készítették.

Értékelem: 5

The Second Act (2024) on IMDb

Műfaja: vígjáték

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr318489451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása