Egy a tucatból

The Witcher: Nightmare of the Wolf

2021. szeptember 21. 12:06 - Kergeboci

Vaják: A Farkas rémálma

Netflix, egy nagy sikerű sorozatáról újabb róka bőr lehúzásra számítva, semmi jót nem vártam. Aztán jött a meglepetés. Meg kell hagyni, a kezdés elégé felemásra sikeredett. Kaptunk egy véres összecsapást, mely tele volt pókemberes (néhol dragon ballos) idétlen beszólongatásokkal, 10-20 méteres ugrabugrálásokkal, levegőben "repülés" közbeni kaszabolással. Szépnek szép volt, bélben és vérben nem spóroltak, de nem voltam benne biztos, hogy ez így nekem működni fog.

Én is meglepődtem rajta, hogy mennyire elkezdett működni a dolog. Jó, nem volt nehéz dolga, a könyvekből, sorozatból és főleg a játékokból megismert helyszínek, zenék, szörnyek és karakterek, nagyon könnyen meg tudták idézni a várt "witcheres" hangulatot. Talán csak a szexuális töltet maradt ki, mely nem is nagyon hiányzott.

A történet simán beilleszkedik a "szokásos" mondanivalóhoz, stílushoz. A karakter interakciókat szerettem, nem voltak túl erőltetve, pedig nagyobb drámára és melankóliára számítottam a két karakter hosszú évek utáni találkozásából. Közben pedig stílusosan és meghatóan emberien nyúltak hozzá ehhez a témához is.

Jó volt, nem csak a látványvilágban, hanem teljes egészében. Bátran merem magamnak ajánlani a jövőben újranézésre.

Értékelem: 7

The Witcher: Nightmare of the Wolf (2021) on IMDb

Műfaja: animációs, akció, kaland

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr5116679490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása