Egy a tucatból

Steve-O: Gnarly

2020. október 25. 16:54 - Kergeboci

Steve-O stand-up külön estje, feldobva archív videó bejátszásokkal. A srácnak jó beszélőkéje van, és elég érdekes háttere, amiből egy jó darabot a Jackass műsorban a legtöbbünk már látott. Itt erről kevesebb szó esik, főleg az azon kívüli és utáni dolgokra koncentrál. Egyszerű és őszinte.

Mindenesetre jó látni, hogy ennyire összekapta magát, bár ezt én az egyéb szocial média oldalairól (ajánlom első körben a youtube csatornáját) már ismertem, láttam, így lehet hogy azok is hatással voltak eme megítélésemben, nem tudom biztosan.

Amire figyelni kell, hogy elégé naturalista, nem csak a videó bejátszások terén, de a műsor keretei közt a színpadon is megcsinál bizonyos dolgokat, amiket nem biztos hogy látni akarsz. Az kifejezetten rossz ötlet volt, hogy reggeli utánra terveztem be a műsort, de legalább ebédre nem vagyok éhes.

Értékelem: 6

Steve-O: Gnarly (2020) on IMDb

Műfaja: komédia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr1116257434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása