Egy a tucatból

Bill & Ted's Excellent Adventure

2020. szeptember 18. 16:54 - Kergeboci

Bill és Ted zseniális kalandja

Nem rég megjelent a harmadik rész, nekem pedig nosztalgiázni támadt kedvem. Gyerekkoromban bár ezt az első részt is láttam, egy perc sem maradt meg belőle. Kíváncsi vagyok, miért?

Nos, most már tudom. Arra számítottam, hogy kevésbé lesznek benne emlékezetes jelenetek, de arra nem, hogy ez ennyire inger és poén szegény alkotás volt (és itt kifejezetten a történetre és a viccekre értem a minősítést). Félre nem érteni, rossznak egyáltalán nem mondanám, inkább csak kicsit feleslegesnek. Bárgyú, de végül is aranyos kis szösszenet, két szerethető idiótával, meg némi ökörködéssel a kamera előtt. Végtelenül egyszerű, bár meg kell hagyni, ahhoz képest, tetemes mennyiségű korhű díszlet és kosztüm került felhasználásra.

Bántani nem bánt, és kellően rövid, gyorsan lepörög, a maga módján valamennyire még szórakoztató is. Külön pikantéria Keanu Reeves-t ilyen szerepben látni. Azért kíváncsi vagyok, hogy lett ebből kultusz film, bár gyanítom, hogy inkább a még több pénz reményében elkészített második rész lesz az oka.

Értékelem: 5

Bill és Ted zseniális kalandja (1989) on IMDb

Műfaja: kaland, komédia, zenés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr7516206166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása