Egy a tucatból

Top Gun

2023. február 20. 09:41 - Kergeboci

Nálam ez gyerekként kimaradt, valahogy nem éreztem közel magamhoz a témát, sosem voltam annyira oda a repülőkért. A zenéjét ismertem, a paródiákat láttam belőle, de sosem éreztem úgy, hogy pótolnom kell. Most is csak az új rész miatt ültem le elé, minimális elvárások nélkül.

Meg kell vallanom, remekül szórakoztam rajta. Ez egy igazi tesztoszteron bomba. Izzadt izmos férfiak, dübörgő gépek, füst és kerozin szag. Végletekig egyszerű film, pátoszos pózőrködés, a végtelenségig önismételt korabeli sláger zenével, humoros de kínos szövegkönyvvel, konstans "veszélyes" vörös-sárga színvilággal. Igazi 80as évekbeli édes szirup.

A színészi játékkal bajom nem volt, látszódott, hogy a színészek élvezik a szerepüket. Igazából az egész filmről sugárzott, hogy legyen bármilyen propaganda film is, amit tudtak, azt bele adtak. A látványvilág, az összecsapások feszültek és izgalmasak, és bár a történet íve egyértelmű, minden úgy zajlik le mint amire számítasz, de ez simán működött még ma is. Értem, hogy miért lett klasszikus, minden hibája ellenére is.

Értékelem: 6

Top Gun (1986) on IMDb

Műfaja: akció, dráma

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr9918053862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása