Egy a tucatból

Malignant

2021. szeptember 29. 11:01 - Kergeboci

Eleven kór

Annyira jó érzés volt újra mozivászon elé ülni. Tele voltam optimizmussal, lelkesedéssel. Aztán jött az elmaradhatatlan 15 perc reklám blokk majd aztán a kormánypropaganda, amit úgy látszik mégis csak beengedtek a mozikba... Nagyszerű..

Na, ebben a hangulatomban kezdődött el a film, melyről ugyan hallottam már, hogy trash, de úgy lett beharangozva, hogy rendkívül szórakoztató darab.

Hát, az 2 perc alapján már már ott voltam, hogy akkor köszöntem, nekem ez így ennyi volt.

De mivel barátokkal ültem be, és őket érdekelte, gondoltam ezt már csak végig szenvedem. Végül is kollégiumban én szerettem ezeket a direkt kazettára készült olcsó kis gagyikat, biztos jól elleszek ezzel is. Nos, ez még talán így is lett volna, ha az egészet összerakják 70 percbe. Mert a film legnagyobb hibája nem az hogy egy buta hentelős hülyeség, hanem az, hogy a játékideje 111 perc.

Azt, hogy nincsen egy épkézláb párbeszéd, egy hihető karakter, vagy egy jól felépített történet, azt megbocsátom. De hogy a szórakoztató faktorra nekem ott kell ülnöm, és hosszú negyed órákat várnom arra, hogy történjen valami érdekes.. azt nem. Lehet hogy ezért, lehet hogy nem, de a vége felé bekövetkező elborult mészárlás, melynek oly végtelenül szórakoztatónak kellett volna lennie, simán csak gagyinak és kínosnak tetszett.

Az a pár feszült jelenet, röhejes akció, a rengetek utalás a klasszikusokra (pl a giallo stílus erőteljesen jelen van) valamennyire elvitte a filmet, így kifejezetten bántónak nem mondanám, sokkal inkább unalmasnak.

Értékelem: 4

Malignant (2021) on IMDb

Műfaja: krimi, horror, misztikum

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr2416703596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása