Egy a tucatból

Bill & Ted Face the Music

2020. szeptember 18. 18:14 - Kergeboci

Jó sok idő eltelt, és mindenki megöregedett, megkomolyodott kicsikét. Nem csak a színészek, de a nézők is. Kíváncsi vagyok, mi célból kellett ezt a harmadik részt most elkészíteni.

Ez az új rész, ötvözi az előző két film jobb tulajdonságait. A történet színes, tart valahova, bár megőrizte az első rész egyszerűségét is. Kicsit jobban a zene és zene történelem köré fókuszál, főleg a lányok története. A hangulata visszatért az első rész bárgyú de szerethető stílusához, sokkal naivabb, de lelke van, jó volt látni hülyéskedni a régi karaktereket, és az újak is csak egy picit idegesítettek. És itt végre láttam igazi akkordokat lefogva.

Az új karaktereket meglátván, egyből arra gondoltam, hogy tényleg új fejezetet akarnak nyitni, és be akarják vonzani az új nézőket. Egy ilyen rétegbeli film 3. részénél? Aztán, hogy mentünk előre, kicsikét megnyugodtam. Lehet hogy volt ilyen célja is az egésznek, és bár a fiatalok szála, majdnem a film felét kitette, talán mégsem az újra nyitás volt az elsődleges cél. Sokkal inkább egy picikét melankólikusabb, szeretet teljes visszaemlékezés. Kicsit felesleges, de ártatlan nosztalgia szelet, elsősorban azoknak, akik ismerték és nem utálták a korábbi részeket.

Értékelem: 6

Bill & Ted Face the Music (2020) on IMDb

Műfaja: kaland, komédia, zenés

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr6016206278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2021.03.12. 13:40:11

Beavis és Butt-head (mert ők voltak, csak élőben) felnőttek, kérdés, hogy a kalandjaik milyenek 30(!) év elmúltával???
Kell hozzá az eredeti ismerete, sőt szeretete, mert ez a film nem más, mint egy hatalmas nosztalgiafutam, hogy a rendben lévő első részt, és a klasszikus másodikat trilógiává bővítsék, de nem több.
Az eredeti filmek nagy kedvenceim voltak tizenéves korom első felében, mikor még a tv3-on (emlékszik valaki még rá?) leadták, fel is vettem valamelyik ismétlést videókazira, és rommá is néztem.
Adja magát az összehasonlítás a jay és néma bob reboothoz, ami szintén nosztalgia volt. Igazából az a filmekről, ez a zenéről szól, mivel mind a kettőt szeretem nem tudnék választani.
Mi lesz a következő vajh? A wayne világa??

Kergeboci 2021.03.13. 09:52:26

@doggfather: A Jay és Néma Bob-ot rebootot még nem mertem megnézni, nem mintha nagy kedvenc lenne az eredeti.. vagy lehet pont azért, mert nem az. De azt még pótolni fogom. A Wayne Világa nekem teljesen kimaradt, szóval akár még jöhetne is egy folytatás/reboot, legalább lenne értelme pótolnom az eredetit is :D

Ahogy nézem a trendeket, lesz itt még amihez hozzá fognak nyúlni (hiszen már kapja a Szellemírtók is sorra a folytatásokat/rebootokat, ott volt a Dump és Dumper, most ez a kosaras földönkívülis ízé megy, volt a Hellboy, jön a Mortal Kombat, csodálom, hogy a Maszk még nincs műsorra tűzve)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2021.03.16. 08:33:42

@Kergeboci: a maszkhoz kell egy másik carrey azért. olyan mimikája nem sokaknak van.

Nekem Kevin Smith nagy kedvencem, ahogy az egész view askenvierse-e, szóval nekem kötelező volt a jay és néme bob.

A dumb és dumber első része is fárasztó, már a másodikat se láttam, nemhogy a rebootot...

A wayne világa aranyos, hasonlóan 90es évek eleje, mint ez a bil és ted, szerintem érdemes, de nekem ugye ahogy írtam is azok voltak a a gyerekkroom filmjei, lehet a nosztalgia miatt szeretem őket.
süti beállítások módosítása