Egy a tucatból

The Nice Guys

2016. szeptember 19. 12:32 - Kergeboci

Rendes fickók

Egy új buddy movie, a műfaj egyik koronázatlan királyától, Shane Black-től. Mivel a 80-as éveknek régen vége, így a filmet, ha már hasonlítani akarom, akkor azt a Kiss Kiss Bang Bang-el kapcsolatban tenném meg. A legnagyobb különbség, az pár nap múlva jön elő. Egyszerűen nem maradandó. Amíg a KKBB-ből röhögve tudnék sorokat és jeleneteket előkapni, addig ez esetében már meg kell erőltetnem magam.

Mindenesetre adok neki esélyt, végül is a KKBB-t is többször láttam, magyar és eredeti nyelven is, lehet pár nézés után a The Nice Guys is előbbre kerül.

A film jó. A kémia a három karakter között nagyon működik (talán a kiscsaj irányába még jobban, mint a két felnőtt között). Russell Crowe-t és Ryan Gosling-ot régen láttam ilyen jól remekelni, és Angourie Rice is jól helyt állt a dacos talpraesett lány szerepében.

A történet itt is alibi a kötelező egy-két csavarral, de hangulatban remekel. A világ és a karakterek elhelyezése benne szinte tökéletes. A disco/hippi korszak a színekben és a zenében nagyon átjön, aki nem kap rögtön idegbajt ezektől, szeretni fogja. A szövegek és poénok jók, bár mint mondtam, nem olyan erősek, hogy azonnal beégjenek. Talán direkt ez is volt a cél, érzésem alapján kicsit vissza próbált térni a Halálos fegyverek irányába a komolyabb hangvétellel, úgy hogy közbe meg sem próbál akciófilm lenni, és megőrzi a KKBB lazaságát.

Én nagyon élveztem, és hatalmasakat szakadtam rajta, és még biztos hogy előveszem, legalább a magyar szinkron miatt. Utána meglátjuk, kedvenc lesz-e ez is. Most egy ponttal kevesebbet adok neki, mint szerintem illene, de majd 2. vagy 3. nézésre lehet növelem.

Értékelem: 7

The Nice Guys (2016) on IMDb

Műfaja: akció, vígjáték, krimi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr6311723099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása