Egy a tucatból

Cyrano

2023. április 16. 21:07 - Kergeboci

Hallottam és olvastam róla jót is rosszat is. Az eredeti műről pont semmit sem tudok, így ódzkodásom elsősorban abból fakadt, hogy a Game of Throne színészeivel, a sorozat óta nem lehetett még jó filmet látni. Valahogy a kosztümös éneklős stílus sem az, ami Peter Dinklage személyéből egyből beugrana, így ez eddig ezt kihagytam.

De legalább ismételten sikerül megint meglepnem magam. Nem mondom, hogy a kedvenc musicalem lesz, de meglepően élveztem. A szövegkönyvet imádtam, a szópárbajok remekül pörögtek, a dalok, ha nem is fogom őket dudolászni, a történethez jól illeszkedtek, a kissé baltával nyesett ének, és főleg, hogy a nagy része ténylegesen (vagy látszólag) ottani előadás volt, nem egy utószinkron, nagyon lendített az egész összképen. Volt egyfajta.. őszintesége (?).

Dinglage remek színész, és a filmet ő viszi el a hátán. Az ének tudásába nem fogok belekötni, nálam jobban tud (jó, nálam még egy darab kőszikla is jobban tud), a csúf karakterhez, szerintem pont illett is. A történet nem éppen a legvidámabb, a könnyed kezdés után elég gyorsan átfordulunk síros könnyes drámába. De aki ezt a stílust szereti, az nyugodtan tegyen vele egy próbát.

Értékelem: 7

Cyrano (2021) on IMDb

Műfaja: dráma, muiscal, romantikus

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr418103958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása