Igen, én tudtam, hogy mire jelentkeztem.
Mivel imádom az elborult, impulzív musicaleket (Repo! A genetikus opera, Rocky Horror Picture Show, stb), és láttam az El Mal betétdal jelenetét (illetve nem borulok ki a "reprezentálásra" szánt témától), felkeltette a kíváncsiságomat.
Maximum katasztrófa turistáskodom.
Húúúú...
Először is, a nézőközönség teljesen meglepett.
Oké, én poénkodtam azon, hogy ha erre bárki, de főleg ha nyugdíjas emberek beülnek, akkor az egy irtózatosan félrevezetett marketing eredménye lesz.. és baszki, a terem tömve volt az idősebb korosztállyal. És ami a meglepőbb volt, közülük sétáltak ki a legkevesebben.
Sőt, szerintem ők élvezték a legjobban (igaz, ha kicsit merhetek ilyent mondani, a filmnek meg is volt az a klasszikus brazil szappanopera beütése ami lehet hogy nézőközönségre talált).
Másrészt, a filmet, lehetett élvezni. Nem, nem volt jó, musicalként közel értékelhetetlen volt.
De Zoé Saldana és a transznemű főszereplő, a még el sem kezdődő karrierjét nem rég végkép megsemmisítő Karla Sofía Gascón, kifejezetten jól játszott. Jó, mikor nem a "gonosz férfi gengszter hangját" erőltette akkor legalábbis.
Selena Gomez meg megmutatta a seg.. mármint.. valamit biztos megmutatott. Az énekhangját biztos nem. Ahogy senki más sem. A szöveg, a szöveg.. te.. az, az valami botrány. Ilyen rossz szövegkönyvért külön díjat érdemelne.
Ahogy a rendezés is.
Látszik, hogy volt egy ötlet, de hogy aztán, abból hogy lett ez a vonatszerencsétlenség arra nem fogok tudni rájönni.
Mindenesetre engem 2 órára lekötött, ingereket megkaptam, megsérteni meg nem engem sértettek. Nem volt jó élmény, de volt már rosszabb is. Egy biztos, ez emlékezetes marad.
Értékelem: 4
Műfaja: vígjáték, krimi, dráma, musical, thriller
#moziban