Egy a tucatból

Annihilation

2018. március 26. 09:41 - Kergeboci

Expedició

Nagyon érdekes és okosan összerakott bio-scifi (a képi világában nagyon sok előre vagy vissza utalás van elrejtve), lassú folyású, érzelmeket felvonultató, igazán remek beszéd témát szolgáltató mű, melyből bőven többre lenne szükségünk.

Nem hiszem, hogy lenne egy egzakt magyarázata, ez tipikusan az a film, ami minden nézőnek egy kicsit mást add vissza, máshogy jön le. Még abban sem vagyok biztos, hogy egy tiszta képek kapunk, én legalábbis nem kaptam. Mindenképpen kibeszélendő, és bőven van rajta mit emésztenem.
Így hirtelen nem is mondanék sokat róla. Sok mindenre reflektált a film számomra, beleértve az önpusztításra való hajlamot, a bűntudattal való megküzdést, de bőven volt benne klasszikus, idegen inváziós scifi elemeket újragondolt részei is a történetnek.
Biztos vagyok benne, hogy az nézők jó egy részének csak annyi jön le, hogy unalmas baromság, nekem egy emlékezetes, még ha nem is tökéletes történetet adott át.

Kicsit sajnálom a nagy vászon hiányát, ezt a színkavalkád, fraktálos orgiát meg nézhettük volna nagyban is. Én talán még lassabbra, még gondolkodtatóbbra csináltam volna (kicsit jobban az Arrivals irányába tolva a stílust). Az alapművet nem ismerem, de megjött hozzá a kedvem. A rendező következő alkotására ismételten (Ex Machina után újra) nagyon kíváncsi vagyok.

Értékelem: 7

Expedíció (2018) on IMDb

Műfaja: kaland, dráma, fantasztikus

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr4113780368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása