Egy a tucatból

Who am I

2016. szeptember 19. 12:00 - Kergeboci

Egy rendszer sincs biztonságban

Ez kérem szépen példás. Német film, ami a hackerekről szól. Nem vártam túl sokat, max egy érdekes történetet. És kaptam is, de olyan Fight Club-os és Ocean's Eleven-es tálalásban, amire nem számítottam. Ha nem is klasszis, de teljesen jó színészekkel, ütős látvány világgal/fényképezéssel és hangulattal, jól kitervelt csavarokkal, mely biztosítják, hogy ne csak a végéig, de kicsit talán még utána is motoszkáljon a fejedben, hogy na, azért itt kellett egy kicsit figyelni.

Nem mondom, hogy világmegváltó, de még szeretnék sok ilyent látni.

A csavar utáni csavar már kicsit azért túl ment a határon, mert értem én, hogy szocial hackeing, de azért ilyen szépen megjósolni egy ember cselekedetét (főleg ha az ilyen volumenű) azért az erősen hazárd játék. Egy klissés megszökésre és a szőke nőtől a végén az igazságra ráeszmélésre lehet jobban vevő lettem volna, de ki tudja, lehet akkor meg az fájt volna :)

 

Mr.Robot után, aki egy hasonló ,kicsit életszagúbb (legalábbis nem a Kardhal szintű forog a 3D kocka vírus a képernyőn szintű idiótaság) hacker krimi-thrillere kíváncsi, az nyugodt szívvel tegyen próbát

Értékelem: 7

Who Am I: Egy rendszer sincs biztonságban (2014) on IMDb

Műfaja: krimi, dráma, thriller

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr311722977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása