Egy a tucatból

Searching for Sugar Man

2022. február 12. 12:05 - Kergeboci

Rodriguez nyomában

Oscar bemelegítésnek egy 2012-es győztes, és azóta is, ez engem miért érdekeljen dokumentum filmmel kezdek. Ha már ennyire dicsérik, lássuk miért.

Nos, a történet egy felemelő mese egy hazájában ismeretlen zenészről, akinek dalai Dél-Afrikában egy egész nemzet és a forradalom, kis (erős?) túlzással élve, himnuszai lettek.

A dokumentum film remekül végig vezet ezen a hihetetlen történeten, jól adagolva az információkat, fenntartva az emberben a kétségeket. Az eleje kicsit nekem feszengve indult, kicsit túlhypeoltnak éreztem a címszereplő körüli "felhajtást", de ahova a film felénél eljutunk, amit a 98'as tömeggel bemutatnak, az tényleg megható volt.

Nem akarok bele olvasni, mit hagytak ki, mit fényeztek túl, ez így önmagában egy remek élmény volt, könnyes szemmel de hatalmas vigyorral az arcomon álltam fel a film elől, jóval többet kapva annál, mint amire az elején számítottam.

Értékelem: 7

Searching for Sugar Man (2012) on IMDb

Műfaja: dokumentum, életrajzi, zenés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr5517436450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása