Egy a tucatból

Mortal Kombat (2021)

2021. szeptember 10. 20:17 - Kergeboci

Fontos, hogy a filmet már úgy néztem meg, hogy elolvastam a kritikákat és beszéltem azokkal, akik látták. Így pontosan tudtam mire számíthatok, és hogy mit fogok kapni.

Meg is lepődtem tehát azon, milyen stílusos kezdése volt. A két legikonikusabb karakter (már ezerszer látott) múltja és emberként való utolsó összecsapásuk, meglepően kreatív és véres volt. A hangulata azonnal berántott ebbe a világba. Már már elkezdtem kételkedni benne, hogy ezt tényleg el fogják később rontani.

Hát, nem kellett rá sokat várnom. Ahogy előre figyelmeztettek, a főszereplő egy jellegtelen és kidolgozatlan karakter, nem is értettem mi célja volt ezzel a forgatókönyv írónak. Úgy gondolta, hogy jó lesz egy ponyva karakternek, ahova a néző behelyettesítheti magát?

De miért? A Mortal Kombat mindig is arról szólt, hogy átveszed valamelyik durva (és jól ismert) karakter irányítását és véres pépé vered az ellenfelet. Ha nem akarsz semmi kiemelkedőt a filmeddel csinálni, ennyi dolgot lett volna. Erre behozol egy senkit, egy teljesen érdektelen mellék szállal, ami a kutyát sem érdekli. Jól van, gratulálok.

Szerencsére a játék referenciák valamennyire mentik a filmet. Rengetek mindent behoztak a játékokból, karaktereket, helyszíneket, mozgásokat, de ami a legfőbb véres brutalitást, kivégzéseket és beszólásokat. Mindezt piszok jó látvány világgal. Nem is igazán kell ehhez sokkal több.

Így hogy tudtam mire számíthatok, tök jól elvoltam vele, nem ért csalódásként sem maga a tényleges Kombat elmaradása, sem a már említett mellék szál. Ha ezt első napokban mozikba nézem, biztos rosszabb véleményen lettem volna, így viszont pont jól elszórakoztam.

Értékelem: 6

Mortal Kombat (2021) on IMDb

Műfaja: akció, kaland, fantasztikum

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr8116677370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása