Egy a tucatból

Fear Street: 1666

2021. augusztus 30. 18:40 - Kergeboci

A félelem utcája 3. rész: 1666

1666, tehát jöhet egy kis The VVitch. Gondoltam én.

Talán itt volt a legnagyobb az elvárásom, és ez tetszett a legkevésbé. Ennek köze van ahhoz, hogy csak a film első fele kap némi ezoterikusabb horroros hangulatot, csak valahogy az is félre van csúszva. Ezekkel a színészekkel, ezek a karakterek, nem nagyon működnek, úgy meg pláne nem, ha ezek a karakterek vagy egy összedobott vázlatok, vagy az első 1994-es részből egy-az-egyben áthozott karakterek. A történet pont az amire számítottam, ami az előző részből kiindulva még nem is lenne probléma, ha mondjuk a VVitchnek a jobb részeit hozták volna át. A döntés nem volt rossz, hogy csavarjunk egyet és ne a várt fordulat legyen megvalósítva, de valahogy kevésnek éreztem az időt, amit erre rászántak.

Nem nem, jó képet raktam be. Az összecsapott múltbeli szállnak ugyanis meg van a felelőse, mégpedig az, hogy  a film  második felében vissza kellett térni 1994-be, hogy lezárják a történetet. Na, ez az a döntés ami szerintem végleg lerontotta ezt a részt. Persze, kell egy konklúzió a végére, de ezt ötletesebben és jóval rövidebben is meg lehetett volna oldani, valami olyan megoldással, ami ténylegesen a múltban történtek befolyásolnak. Sajnos annyiszor emlegettem a Stranger Thingset, hogy ebben a második felében nem csak hogy hasonlítani akartak rá, hanem egy az egyben leforgatták annak a harmadik évadjának plázás összecsapását, mindezt berángatott új szereplőkkel és egyáltalán nem működő csapatdinamikával. Persze, ez ad keretet ennek a 3 filmnek, de számomra így a végső leszámolás és lezárás teljesen súlytalan volt.

Értékelem: 5

Fear Street: Part Three - 1666 (2021) on IMDb

Műfaja: horror, misztikum

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr1316675144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása