Hogy lehet dönteni arról, amiről nincs egyértelmű bizonyíték? Csak feltételezés. Feltételezés, mindkét oldalról. Egy igen dühítő, rettentően feszült, rengetek vitát kavaró film, egy esetről, mely során egy jócskán introvertált (hideg és pragmatikus) édesanyát, meggyanúsítanak férje meggyilkolásával.
Nehéz film, és nehéz igazából bárkivel is együttérezni, annyi nézőpont és megannyi értelmezése van mindennek, amit a védelem vagy a vád bemutat.
Dühítő, mert a tárgyalás során, mindenki belemászik a főszereplők magánéletének legintimebb perceibe is. Miközben a zavarodott kisgyerek a háttérben szenved, a ráömlő információk súlyától.
Emlékek, események, melyek felidézése során a főszereplőből is, ahogy a nőzőből is, feltörnek az érzelmek, a kétségbeesés, a düh, a lemondás és a gyász.
Remek rendezés, remek színészi játék, kiemelve nem csak Sandra Hüllert, aki idén a második Oscar filmben nyújt olyan magas szintű átalakulást, melyet más színész örül, ha életében egyszer összejön, de a gyerek Milo Machado-Graner előtt is le a kalappal. Mindez az előadás megtámogatva zsigerig hatoló párbeszédekkel, feszült hangulattal.
Borzongató élmény volt.
Értékelem: 8
Műfaja: krimi, dráma, thriller