Egy a tucatból

Glass Onion

2023. január 18. 09:03 - Kergeboci

Tőrbe ejtve: Az üveghagyma

Kíváncsi voltam mi ez a felhajtás, amiért a világ fele lenézi és utálja, a másik fele meg az év kedvencévé avanzsálja. Nos, a rejtvényre nem sikerült rájönnöm.

Bár régen láttam már az első részt, nagyjából hasonló dolgok rémlenek onnan is. Talán a stílusa az ami kicsit amerikaiasabb, taplóbb lett, szemben az első rész angolosabb, karót nyelt humorához képest. Ez igaz a mellék karakterekre is, az első részben talán több és érdekesebb párbeszédet kaptak, mint most.

A többi, kb maradt. Maga az ügy, pont annyira nem bonyolult mint az első részbe. Mégis, kellemes omázsa (hommage) a jól ismert detektív regényeknek. A forgatókönyv szépen bánik a rétegekkel, csavar itt ott, fenntartja az érdeklődést. Van egy váltás a közepénél, ami jól megdobja az addig látottakat. A karakterek fájóan egy rétegűek, de Daniel Craig legalább megint jól szórakozott, és ezt átragasztotta rám is.

Talán még a befejezés az, ami nem tetszett, de őszintén, már az előző végére sem emlékszem. Tény, hogy kevésbé volt hatással rám, mint az első rész, de nevettem, szórakoztam, néha rácsodálkoztam, néha egyetértően bólogattam. Úgyhogy a szerepét betöltötte. Jöhet egy harmadik rész.

Értékelem: 6

Glass Onion (2022) on IMDb

Műfaja: vígjáték, krimi, dráma

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr418028786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása