Egy a tucatból

The Room

2022. május 22. 20:06 - Kergeboci

A szoba

Egy európai színész, író, rendező első filmes bemutatkozása, mely valamivel jobban is elsülhetett volna. Ami elvitathatatlan a filmtől, az a szerzőiség, érződik az író/rendező keze nyoma a filmen, még ha ez ilyen kicsit furcsa végeredményt is szült.

Sajnos sokkal több jót nem lehet elmondani. A színészek igyekeznek, de a forgatókönyv nem segít túlságosan sokat nekik. A történet, teljesen önismétlő, de legalább unalmas és vonatott.
Nem is próbálkozik, nem hogy újat, de még csak értékelhetőt sem felmutatni. Ez az 1 óra 40 perc kegyetlen nehezen csúszott le.

Pontosan tudom, ki ajánlotta. Tudtam, hogy nem kell megnéznem, mégis megtettem, meg is bántam. Ez talán az egyik legértékelhetetlenebb szarkupac volt amit valaha láttam.

Ismételten köszönöm a Filmbarátok Podcastnek ezt az élményt, nélkülük megmaradhattam volna abban az áldott nemtudatlanságban, amit NC ajánlója és a  The Disaster Artist film és könyv adott (és mely bőőőven jól bemutatja a filmet ahhoz, hogy ne kelljen megnézni). Mindegy. Kipipálva. 

Értékelem: 2

The Room (2003) on IMDb

Műfaja: dráma

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr5317837639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása