Egy a tucatból

Nightmare Alley

2022. március 21. 11:33 - Kergeboci

Rémálmok sikátora

Nagyjából mostanra már tudtam mire számíthatok, így nagy elvárásaim nem voltak. Guillermo del Toro miatt nálam nem maradhatott ki, és a cirkuszi közeg is mindig lenyűgözött, szóval egy megnézésre nálam kötelező volt.

Nem is meglepő hát, hogy az "első" kisfilm tetszett nekem igazán. Nem mentek nagyon a mélyére sajnos, így a freak-ből csak néhány befőttes üveget volt szerencsénk látni, és egy hosszabb megalapozásnál és foreshadowingnál több szerepe nem is volt sajnos ennek a résznek. Kár, mert ezt a kis világot (ráadásul ezekkel a színészekkel), még néztem volna szívesen tovább.

Sejtésem szerint kb az első harmadánál válthatunk át a "másik" filmre, ami a klasszikus cirkuszos-thrilleres sztorit lecseréli egy svindleres-krimis szálra. Nálam az egész valahol itt lassult le. Ami csak azért gond, mert hogy közben semmi újjal nem tudott szolgálni. Az a két "ügy" valamennyire még érdekes is volt, de mindkét történetet nagyjából hasonló lefolyással én már fix, hogy láttam valahol (vagy olvastam). Úgyhogy sem izgulni, sem meglepődni nem sikerült.

A keret, amibe meg a rendező bele rakta (azaz, hogy mivel fog végződni), egy nálam a filmekben kevésbé járatos is jó előre ki tudta találni (ami rontani nem rontja el, de kiemelni sem emeli ki a lezárást). Szóval, ja, nem sikerült a legjobban, de hazudnék ha azt mondanám, hogy nem kötött le.

Értékelem: 7

Nightmare Alley (2021) on IMDb

Műfaja: krimi, dráma, thriller

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyatucatbol.blog.hu/api/trackback/id/tr417785776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása